Email-маркетинг
Email-маркетинг
Заявка на послугу
Email-маркетинг

Даний інструмент інтернет-маркетингу дозволяє побудувати комунікацію між клієнтом та брендом. Наші фахівці допоможуть налагодити зв’язок як з постійними, так і з потенційними клієнтами. Ми працюємо над тим, щоб потенційні та поточні клієнти отримували актуальну та цікаву інформацію. Email-маркетинг – це не СПАМ, а справжнє мистецтво, яке потребує відповідного рівня професіоналізму.

ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШУЄ НАШ E-MAIL МАРКЕТИНГ
Array
(
    [MIGX_id] => 1
    [icon] => 
  


    [heading] => Збереження лояльності
    [text] => 

E-mail маркетинг — це не СПАМ. Останній представляє собою нав'язливу, дратівливу розсилку, якої ніхто не чекає. У свою чергу, e-mail маркетинг діє вибірково, листи приходять виключно підписаним та давшим на це свою згоду клієнтам.

[_alt] => 0 [_first] => 1 [_last] => [idx] => 1 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n\n","heading":"Збереження лояльності","text":"

E-mail маркетинг — це не СПАМ. Останній представляє собою нав'язливу, дратівливу розсилку, якої ніхто не чекає. У свою чергу, e-mail маркетинг діє вибірково, листи приходять виключно підписаним та давшим на це свою згоду клієнтам.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n\n","heading":"Стимулювання повторних продажів","text":"

Якщо людина добровільно підписується на розсилку, це означає, що вона зацікавлена в ній. Отже, підписники стають покупцями. Таким чином, e-mail маркетинг стимулює повторні продажі та збільшує доходи компанії.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Пряме взаємодія з цільовою аудиторією","text":"

50% потенційних клієнтів у момент звернення до компанії не готові робити покупки. Завдяки e-mail маркетингу підтримується необхідний зв'язок з корпоративними клієнтами і, таким чином, «нагадування» відбувається до тих пір, поки вони не стануть готовими здійснити необхідну компанії дію.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
Array
(
    [MIGX_id] => 2
    [icon] => 
  


    [heading] => Стимулювання повторних продажів
    [text] => 

Якщо людина добровільно підписується на розсилку, це означає, що вона зацікавлена в ній. Отже, підписники стають покупцями. Таким чином, e-mail маркетинг стимулює повторні продажі та збільшує доходи компанії.

[_alt] => 1 [_first] => [_last] => [idx] => 2 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n\n","heading":"Збереження лояльності","text":"

E-mail маркетинг — це не СПАМ. Останній представляє собою нав'язливу, дратівливу розсилку, якої ніхто не чекає. У свою чергу, e-mail маркетинг діє вибірково, листи приходять виключно підписаним та давшим на це свою згоду клієнтам.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n\n","heading":"Стимулювання повторних продажів","text":"

Якщо людина добровільно підписується на розсилку, це означає, що вона зацікавлена в ній. Отже, підписники стають покупцями. Таким чином, e-mail маркетинг стимулює повторні продажі та збільшує доходи компанії.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Пряме взаємодія з цільовою аудиторією","text":"

50% потенційних клієнтів у момент звернення до компанії не готові робити покупки. Завдяки e-mail маркетингу підтримується необхідний зв'язок з корпоративними клієнтами і, таким чином, «нагадування» відбувається до тих пір, поки вони не стануть готовими здійснити необхідну компанії дію.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
Array
(
    [MIGX_id] => 3
    [icon] => 
  
  
  


    [heading] => Пряме взаємодія з цільовою аудиторією
    [text] => 

50% потенційних клієнтів у момент звернення до компанії не готові робити покупки. Завдяки e-mail маркетингу підтримується необхідний зв'язок з корпоративними клієнтами і, таким чином, «нагадування» відбувається до тих пір, поки вони не стануть готовими здійснити необхідну компанії дію.

[_alt] => 0 [_first] => [_last] => 1 [idx] => 3 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n\n","heading":"Збереження лояльності","text":"

E-mail маркетинг — це не СПАМ. Останній представляє собою нав'язливу, дратівливу розсилку, якої ніхто не чекає. У свою чергу, e-mail маркетинг діє вибірково, листи приходять виключно підписаним та давшим на це свою згоду клієнтам.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n\n","heading":"Стимулювання повторних продажів","text":"

Якщо людина добровільно підписується на розсилку, це означає, що вона зацікавлена в ній. Отже, підписники стають покупцями. Таким чином, e-mail маркетинг стимулює повторні продажі та збільшує доходи компанії.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Пряме взаємодія з цільовою аудиторією","text":"

50% потенційних клієнтів у момент звернення до компанії не готові робити покупки. Завдяки e-mail маркетингу підтримується необхідний зв'язок з корпоративними клієнтами і, таким чином, «нагадування» відбувається до тих пір, поки вони не стануть готовими здійснити необхідну компанії дію.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
ЯК МИ ВИРІШУЄМО ЦІ ЗАВДАННЯ
Array
(
    [MIGX_id] => 1
    [icon] => 
  


    [heading] => Об’єднаний маркетинг
    [text] => 

Проводиться багаторівнева робота з базою контактів, додатково використовується цільова аудиторія із соціальних мереж та контекстної реклами в Gmail.

[_alt] => 0 [_first] => 1 [_last] => [idx] => 1 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n\n","heading":"Об’єднаний маркетинг","text":"

Проводиться багаторівнева робота з базою контактів, додатково використовується цільова аудиторія із соціальних мереж та контекстної реклами в Gmail.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n \n\n","heading":"Цілеспрямованість","text":"

Проводиться аудит бази даних, аналізується доступна інформація про придбання та замовлення клієнтів. Опрацьовується структура у найбільш перспективних сегментах та тригерах для email-маркетингу.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Аналіз/тестування","text":"

Проводиться регулярне тестування ключових елементів повідомлень для підвищення їх ефективності і, відповідно, приросту продажів. Аналіз здійснюється з розрахунку 1/1 (один відправлений лист на одного підписника).

"},{"MIGX_id":"4","icon":"\n \n \n\n","heading":"Ведення email-розсилок","text":"

Розробляються унікальні та креативні повідомлення, проводиться верстка, налаштовується взаємодія систем ERP, email- маркетингу з базою даних та даними Google Analytics.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
Array
(
    [MIGX_id] => 2
    [icon] => 
  
  


    [heading] => Цілеспрямованість
    [text] => 

Проводиться аудит бази даних, аналізується доступна інформація про придбання та замовлення клієнтів. Опрацьовується структура у найбільш перспективних сегментах та тригерах для email-маркетингу.

[_alt] => 1 [_first] => [_last] => [idx] => 2 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n\n","heading":"Об’єднаний маркетинг","text":"

Проводиться багаторівнева робота з базою контактів, додатково використовується цільова аудиторія із соціальних мереж та контекстної реклами в Gmail.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n \n\n","heading":"Цілеспрямованість","text":"

Проводиться аудит бази даних, аналізується доступна інформація про придбання та замовлення клієнтів. Опрацьовується структура у найбільш перспективних сегментах та тригерах для email-маркетингу.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Аналіз/тестування","text":"

Проводиться регулярне тестування ключових елементів повідомлень для підвищення їх ефективності і, відповідно, приросту продажів. Аналіз здійснюється з розрахунку 1/1 (один відправлений лист на одного підписника).

"},{"MIGX_id":"4","icon":"\n \n \n\n","heading":"Ведення email-розсилок","text":"

Розробляються унікальні та креативні повідомлення, проводиться верстка, налаштовується взаємодія систем ERP, email- маркетингу з базою даних та даними Google Analytics.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
Array
(
    [MIGX_id] => 3
    [icon] => 
  
  
  


    [heading] => Аналіз/тестування
    [text] => 

Проводиться регулярне тестування ключових елементів повідомлень для підвищення їх ефективності і, відповідно, приросту продажів. Аналіз здійснюється з розрахунку 1/1 (один відправлений лист на одного підписника).

[_alt] => 0 [_first] => [_last] => [idx] => 3 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n\n","heading":"Об’єднаний маркетинг","text":"

Проводиться багаторівнева робота з базою контактів, додатково використовується цільова аудиторія із соціальних мереж та контекстної реклами в Gmail.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n \n\n","heading":"Цілеспрямованість","text":"

Проводиться аудит бази даних, аналізується доступна інформація про придбання та замовлення клієнтів. Опрацьовується структура у найбільш перспективних сегментах та тригерах для email-маркетингу.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Аналіз/тестування","text":"

Проводиться регулярне тестування ключових елементів повідомлень для підвищення їх ефективності і, відповідно, приросту продажів. Аналіз здійснюється з розрахунку 1/1 (один відправлений лист на одного підписника).

"},{"MIGX_id":"4","icon":"\n \n \n\n","heading":"Ведення email-розсилок","text":"

Розробляються унікальні та креативні повідомлення, проводиться верстка, налаштовується взаємодія систем ERP, email- маркетингу з базою даних та даними Google Analytics.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
Array
(
    [MIGX_id] => 4
    [icon] => 
  
  


    [heading] => Ведення email-розсилок
    [text] => 

Розробляються унікальні та креативні повідомлення, проводиться верстка, налаштовується взаємодія систем ERP, email- маркетингу з базою даних та даними Google Analytics.

[_alt] => 1 [_first] => [_last] => 1 [idx] => 4 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n\n","heading":"Об’єднаний маркетинг","text":"

Проводиться багаторівнева робота з базою контактів, додатково використовується цільова аудиторія із соціальних мереж та контекстної реклами в Gmail.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n \n\n","heading":"Цілеспрямованість","text":"

Проводиться аудит бази даних, аналізується доступна інформація про придбання та замовлення клієнтів. Опрацьовується структура у найбільш перспективних сегментах та тригерах для email-маркетингу.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Аналіз/тестування","text":"

Проводиться регулярне тестування ключових елементів повідомлень для підвищення їх ефективності і, відповідно, приросту продажів. Аналіз здійснюється з розрахунку 1/1 (один відправлений лист на одного підписника).

"},{"MIGX_id":"4","icon":"\n \n \n\n","heading":"Ведення email-розсилок","text":"

Розробляються унікальні та креативні повідомлення, проводиться верстка, налаштовується взаємодія систем ERP, email- маркетингу з базою даних та даними Google Analytics.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
ЧОМУ З НАМИ ВИГІДНО СПІВПРАЦЮВАТИ
Array
(
    [MIGX_id] => 1
    [icon] => 
  
  
  


    [heading] => Технології
    [text] => 

Для ефективної реалізації проектів ми використовуємо найбільш популярні та добре зарекомендовані платформи для email-маркетингу.

[_alt] => 0 [_first] => 1 [_last] => [idx] => 1 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Технології","text":"

Для ефективної реалізації проектів ми використовуємо найбільш популярні та добре зарекомендовані платформи для email-маркетингу.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n \n \n \n \n\n","heading":"Креатив","text":"

Ми створюємо яскраві, цікаві листи, які не загублюються у поштових скриньках клієнтської бази. Кожна ідея ретельно опрацьовується для максимального залучення підписників. Контент та дизайн тестується, аналізується, на основі зібраних даних проводиться їхня ефективна оптимізація.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Аналітика","text":"

У процесі аналітики вивчається історія поведінки підписників, що є основою для планування та оцінки ефективності email-комунікацій. Збір та аналіз даних здійснюється з різних ресурсів, враховується історія продажів, поведінка на сайті, реакція на регулярну розсилку.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
Array
(
    [MIGX_id] => 2
    [icon] => 
  
  
  
  
  


    [heading] => Креатив
    [text] => 

Ми створюємо яскраві, цікаві листи, які не загублюються у поштових скриньках клієнтської бази. Кожна ідея ретельно опрацьовується для максимального залучення підписників. Контент та дизайн тестується, аналізується, на основі зібраних даних проводиться їхня ефективна оптимізація.

[_alt] => 1 [_first] => [_last] => [idx] => 2 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Технології","text":"

Для ефективної реалізації проектів ми використовуємо найбільш популярні та добре зарекомендовані платформи для email-маркетингу.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n \n \n \n \n\n","heading":"Креатив","text":"

Ми створюємо яскраві, цікаві листи, які не загублюються у поштових скриньках клієнтської бази. Кожна ідея ретельно опрацьовується для максимального залучення підписників. Контент та дизайн тестується, аналізується, на основі зібраних даних проводиться їхня ефективна оптимізація.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Аналітика","text":"

У процесі аналітики вивчається історія поведінки підписників, що є основою для планування та оцінки ефективності email-комунікацій. Збір та аналіз даних здійснюється з різних ресурсів, враховується історія продажів, поведінка на сайті, реакція на регулярну розсилку.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
Array
(
    [MIGX_id] => 3
    [icon] => 
  
  
  


    [heading] => Аналітика
    [text] => 

У процесі аналітики вивчається історія поведінки підписників, що є основою для планування та оцінки ефективності email-комунікацій. Збір та аналіз даних здійснюється з різних ресурсів, враховується історія продажів, поведінка на сайті, реакція на регулярну розсилку.

[_alt] => 0 [_first] => [_last] => 1 [idx] => 3 [property.value] => [{"MIGX_id":"1","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Технології","text":"

Для ефективної реалізації проектів ми використовуємо найбільш популярні та добре зарекомендовані платформи для email-маркетингу.

"},{"MIGX_id":"2","icon":"\n \n \n \n \n \n\n","heading":"Креатив","text":"

Ми створюємо яскраві, цікаві листи, які не загублюються у поштових скриньках клієнтської бази. Кожна ідея ретельно опрацьовується для максимального залучення підписників. Контент та дизайн тестується, аналізується, на основі зібраних даних проводиться їхня ефективна оптимізація.

"},{"MIGX_id":"3","icon":"\n \n \n \n\n","heading":"Аналітика","text":"

У процесі аналітики вивчається історія поведінки підписників, що є основою для планування та оцінки ефективності email-комунікацій. Збір та аналіз даних здійснюється з різних ресурсів, враховується історія продажів, поведінка на сайті, реакція на регулярну розсилку.

"}] [property.tpl] => service_typical_row_item )
Заявка на послугу